Forum

Forum-Navigation

Bitte , um Beiträge und Themen zu erstellen.

Verkaufe Carlos Sainz

Seite 1 von 2Nächste

Hallo Leute, ich verkaufe hier meine geliebte Sainz da ich mir jetzt eine GT-Four gekauft habe.

Also zum Auto:
– Frisch ab MFK(TÜV) 27.5.2010
– Jg. 10.5.1993
– Km: 158000
– tiefer gelegt mit Lowtec Federn
– hinten alles Clean
– Work Felgen Euroline XS2 v. 8×18, h. 9×18
– v. 1,5cm Distanzscheiben, h. 3,5cm Distanzscheiben
– alles wie es sich gehört und sauber eingetragen mit DTC
– Sparco Lenkrad fast neu
– neuer Zahnriemen mit Wasserpumpe und Umlenkrollen
– neue Kupplung
– neuer Simmering Getriebeseitig
– neue Zyl.- Kopfdichtung
– frisch ab Service
– frische Abgaswartung
– Turbolader CT20b mit 105’000km
– weisse Blinker
– Tachoringe
– neues Radio von JVC
– Klima wird neu befüllt
– fast neue Reifen(vorne und hinten 80 bis 90% Profil)
– und und und……viele Sachen mehr

Ausser dem Lader ist Motormässig alles Original.
Alle Quittungen und Bilder der ersetzten Teile vorhanden und werden bei besichtigung gezeigt.

Für weitere auskünfte und bei ernstem Interesse ist hier meine Nummer: 0041764734118

Also eine perfekte Sainz die ich immer gepflegt habe und nur das beste für sie wollte.

Preis: 11500Fr.

Gseht au gut us ohne Spoilerwerk.Aber hechspoiler fehlt suscht schöni Sainz…

Isch halt Gschmacksach oder, aber mir gfallt d Sainz viel meh ohni Spoiler aber ebe…..danke und gruess

Preisupdate: 9000Fr. absolutes minimum

Die Sainz isch doch im Ricardo??? Zum zweitemal oder ???
Grüssli

ja da hast du recht….

Musch palte i red us erfahrig wenn id Garage gasch und e GT-Four und nebe a e Sainz stah isch eifach geil…. 😀

I weiss wad meinsch. Goht mir jedesmol eso wenn i bi minere Sainz durelauf denki jedesmol, mann isch die schö ibi doch en idiot wenn i sie verchauf aber uf de ander siite bruchi ebe au echli Geld well i vo dihai weg gang und irgendwie mini wohnig mue Irichte. i de letschte täg goht mir sogar durch de chopf, das i nöd d Sainz söll geh sondern d GT-Four. I hang glaub echli zfest a minere Sainz. Isch immerno mis erste Auto sit i Prüäfig han. (3.5 Johre)

Ich han letschti diä Sainz live aglueget, isch echt huere schö, wür sich sicher lohne diä z bhalte, vorallem wenn sie immer döt usse stoht wird sie au nümä besser

Greez

Wiso stah sie veruse?Deti schöni Teili münd eifach i de Garage stah es lohnt sich wens älter werden….

Seite 1 von 2Nächste

Copyright

© Toyota Drivers Club Switzerland. All rights reserved.
Mehr zum Copyright