Forum

Forum-Navigation

Forum-Breadcrumbs – Du bist hier:ForumTDCS – public: Toyota NewsToyota IQ
Bitte , um Beiträge und Themen zu erstellen.

Toyota IQ

VorherigeSeite 2 von 4Nächste

Saletti zäme!

Ich ha dänkt ich luege mol weder e das Forum! 😉

Ich be jo die letschte Johr Yaris Turbo und TS gfahre ond ha mer vor ca. 4 Mönet en IQ bstellt…

Was de Pries agoht, lueget mol d Usstattigsliste ond d Qualität vo dem Auto a, denn esch alles klar ond er wärdet em Pries zuestemme! Öbrigens en Smart gliech usgstattet esch grad nomol en Stange türer!
Ond vo Qualität ond Fahrverhalte rede mer jo scho garned! :-/

Denn doch lieber en ächte Japanische Toyota! 😀

So wie ich de IQ bstellt ha, esch er natürlech no chli türer worde. 😉 Aber was sölls! Mer läbt schliesslech nome einisch!

Gruess Johnny

( ex TDCS Mitglied wo vor ca. 2 Johr us Zietmangel wäge damaliger Wieterbeldig us em Club usträtte esch)

hallo Johnny, isch lang här… denn heimer üse Clubhöck no bi dir vis-à-vis vo dim deheime im Riders gha 😀

Wär cool, wenn wider bi üs würsch biträtte?

Gratulation zu dim nöie „Zwärgli“ 8)

Sali Sergi

Jo das esch wörklech scho lang här, aber es esch sehr praktisch gsie vor minere Hustöre! 😉

Z erscht muesi mis „Zwärgli“ mol ha. Er stoht zwar scho bem Händler aber d Fädere vo H+R send nonig verfüegbar.

Ohni Tüüferlegig gohni met em ned of d Stross 😉 Denn hani mer no en Satz 215 40 17″ Fälge gönnt… 😉

Hallo Johnny
schön das du au wieder enmal im Forum bisch
ich hab mein Yaris Ts Turbo auch verkauft und mir
anderes gekauft .siehe Signatur würde mich freuen dich mal wieder an einem Höck zusehen

Gruss

Däni & Gaby

@ Johnny84

chunnsch de no vom Fläck mit 17″ Fälge? 😀 😀

@Däni

Ich habe meinen Turbo meiner Schwester vermacht, um jeden Tag 80km Arbeitsweg zu fahren, war mir das schöne Auto einfach zu schade. So bleibt er so zu sagen in der Familie 😀
Deine neue Celica habe ich schon oft bewundert! Ein wunderschönes Auto! Gratuliere! 😀

@Sergi

He jo, das chonnt scho guet! 😉 Met em IQ esch sowiso cruise agseit… 😀

Hampf,das Auto chasch nur mit andere Felge aluege… Original gat gad gar nid den lieber en Aigo!

Genau, dromm chöme jo anderi Fälge druf ond er werd tüfer gleit.

De Aygo esch au schön, aber för me het er zwenig Usstattig. Das esch de Grund gsie, dass ich of de IQ cho be. Chli einigermasse Sparsam aber usgstattet wie en grosse.

Zum jede Tag 90km Arbeitswäg abspuele esch de IQ perfekt.

Sali zäme!

Ich fahre jetzt sed einere Woche met mit IQ dor d Gägend ond ich mues säge ich be absolut begeisteret vo dem Auto!
Fahrt sech wie en grosse ond d Usstattig esch eifach de Hammer!

Sobald s Wätter weder metmacht, machi mol es paar Bilder.

Gruess Johnny

Hallo Johnny

ou ja, bi gspannt uf d Bilder 8)

VorherigeSeite 2 von 4Nächste

Copyright

© Toyota Drivers Club Switzerland. All rights reserved.
Mehr zum Copyright